Saturday, 27 August 2011

0ut2 dgn Mr.spdey!!

Smalam hari yg paling sr0n0k. Mr.spdey dtg jmpe sy n bwk sy jalan2!.. hee.. Sg0p je dia dtg dr srmban bwk kete g PD jmpt saya n then bwk g mlaka. Awk, wlaupun plan kite yg asal ta jd tp awk ttp dtg. Thanks kamu.
Heppy gilee.. lame da ta jmpe awk kan. Mase lam kereta awk byk kali mntk maaf kat saya, awk cakap smua plan ta jd, awk mntk maaf sbb tu. Hay, sy ta kisa pun tau. aslkan jmpa awk da ck0p.

Tujuan kita nak g mlaka na jln2 n jmpt budak kcik s0rg nie. Pusing2 kita kat mlaka tu smata2 nak cari UITM lendu kan?. haha.. dlm kreta masing lyn gila msing2. Ad masa tu awk mrajuk k0t dgn saya? pastu awk ingat sy yg maj0k ngn awk? eh? sape maj0k sape nie? hehee..

Pas jmpt cida eei dak kcik tu kite g buke at KFC. Awk b0ley ms0k kpale ngn kwn2 sy, kwn sy ckp awk gile.. hehee.. Dgn sikap awk yg p0y0 n slumber tu, smua kwn2 sy senang ngn awk, s0 sy pun sng hati jgk ;)
Lepas da jln2 n mggile amek gmbar at dtran phlawan kita grak blik..

AAaaaa kite sesat time balik kan?.. huu pusing2.. last2 dr kul 9 lbey smpai PD kul 11.50pm. Mase tu sy tg0k muke awk nmpk pnat sgt2 drive, ksian awk. Da lah hgway  PD ke SMBN gelap. Awk nak tau sbb ape sy ltak tgn kat muke awk sblum awk balik?. Dlm hati saya, "Ya ALLAH lindungi nazh" itu yg je yg mampu sy buat untk tenangkan kerisauan saya.
Sy da mndi, b0rak2 ngn mmber (crita sal awk) hee.. tetibe dpt mcj awk ckp awk da smpai..
Alhamdulillah..ALLAH dgr d0a saya.. slamat ;)

Trima kasih kamu, jd kwn terbaik sy, trima kasih hepykan saya walaupun awk kuat tacing sy ta kan penah jemu laa na kwn ngn awk. trima kasih awk sbb setia jd kwn saya, trima kasih sbb ambek n0 sy dr mizan dlu, dr situ kite knl =P, trima kasih sbb mgalah bila kita gaduh, trima kasih untk smua nya..

Saya mntk satu je, jgn tggalkan saya, sy ta nak hilang kwn baik saya, sy ta nak hilang awk. Walau ditakdirkan  awk ikt haluan lain, sy ikt haluan lain, sy akn sntiasa berd0a sm0ga kita akn brjumpa lagi,  ^;^



Nie laa dak kcik yg kt0rg jmpt tuu.. wee ily! <3


Smpat jee sy edit pic mr.spdey ^;^


Bru pas hbis buke at KFC


Sian mr.drver saya, dia pnat =_=*.


Mr.spdey n Budak kcik <3


hehee.. pic snap =)


C0mel kan?.. dia lah yg sy maks0dkan.. hee


No comments:

Post a Comment