Saturday, 27 August 2011

0ut2 dgn Mr.spdey!!

Smalam hari yg paling sr0n0k. Mr.spdey dtg jmpe sy n bwk sy jalan2!.. hee.. Sg0p je dia dtg dr srmban bwk kete g PD jmpt saya n then bwk g mlaka. Awk, wlaupun plan kite yg asal ta jd tp awk ttp dtg. Thanks kamu.
Heppy gilee.. lame da ta jmpe awk kan. Mase lam kereta awk byk kali mntk maaf kat saya, awk cakap smua plan ta jd, awk mntk maaf sbb tu. Hay, sy ta kisa pun tau. aslkan jmpa awk da ck0p.

Tujuan kita nak g mlaka na jln2 n jmpt budak kcik s0rg nie. Pusing2 kita kat mlaka tu smata2 nak cari UITM lendu kan?. haha.. dlm kreta masing lyn gila msing2. Ad masa tu awk mrajuk k0t dgn saya? pastu awk ingat sy yg maj0k ngn awk? eh? sape maj0k sape nie? hehee..

Pas jmpt cida eei dak kcik tu kite g buke at KFC. Awk b0ley ms0k kpale ngn kwn2 sy, kwn sy ckp awk gile.. hehee.. Dgn sikap awk yg p0y0 n slumber tu, smua kwn2 sy senang ngn awk, s0 sy pun sng hati jgk ;)
Lepas da jln2 n mggile amek gmbar at dtran phlawan kita grak blik..

AAaaaa kite sesat time balik kan?.. huu pusing2.. last2 dr kul 9 lbey smpai PD kul 11.50pm. Mase tu sy tg0k muke awk nmpk pnat sgt2 drive, ksian awk. Da lah hgway  PD ke SMBN gelap. Awk nak tau sbb ape sy ltak tgn kat muke awk sblum awk balik?. Dlm hati saya, "Ya ALLAH lindungi nazh" itu yg je yg mampu sy buat untk tenangkan kerisauan saya.
Sy da mndi, b0rak2 ngn mmber (crita sal awk) hee.. tetibe dpt mcj awk ckp awk da smpai..
Alhamdulillah..ALLAH dgr d0a saya.. slamat ;)

Trima kasih kamu, jd kwn terbaik sy, trima kasih hepykan saya walaupun awk kuat tacing sy ta kan penah jemu laa na kwn ngn awk. trima kasih awk sbb setia jd kwn saya, trima kasih sbb ambek n0 sy dr mizan dlu, dr situ kite knl =P, trima kasih sbb mgalah bila kita gaduh, trima kasih untk smua nya..

Saya mntk satu je, jgn tggalkan saya, sy ta nak hilang kwn baik saya, sy ta nak hilang awk. Walau ditakdirkan  awk ikt haluan lain, sy ikt haluan lain, sy akn sntiasa berd0a sm0ga kita akn brjumpa lagi,  ^;^



Nie laa dak kcik yg kt0rg jmpt tuu.. wee ily! <3


Smpat jee sy edit pic mr.spdey ^;^


Bru pas hbis buke at KFC


Sian mr.drver saya, dia pnat =_=*.


Mr.spdey n Budak kcik <3


hehee.. pic snap =)


C0mel kan?.. dia lah yg sy maks0dkan.. hee


Thursday, 25 August 2011

Kamu =)



Terima kasih =)

Saat sy sdih awk hepykan saya, sy putus asa awk bg saya semangat, sy perlukan teman awk di sisi sy..
Perasaan saya? hepy sgt, mcmner pun perangai sy, mcmner pun sy buat kat dri awk ta pernah awk marah, ta pernah awk merungut. Walau ramai lg yg terbaik untuk awk tp awk stia dgn saya, trima kasih untuk tu. 

Awk, cmner kita knl ea?.. haaaaa, sy add awk kat fb sbb awk nie .. hee. (secret =P).. lyn2 chat, awk nie gile k0t.. sekepale ngn saya.. senang sgt dgn awk. Dari FB thru f0n thru skype.. meet? ta tau laa bile na met.. 


Awk byk kali ajk mett, sy tade mase awk, kiter jauh, awk kat hujung sy kat hujung. Ad masa kita met uke? insyaALLAH sy yakin kita ttp akn met .. 0ne day =)

Pernah lama sy ta c0ntac awk, masa tu sy ad masala ngn bf sy, awk, awk nak tahu ta sy d0wn gila masa tu, sy da gvup, kecewa dgn hdup sy, tp awk?. still akn cari sy, awk sntiasa ad, awk bg semangat kat sy untuk pulihkan blik hbungn sy dgn han. Awk tahu ta, awk baik sgt, sbb nie sy syg awk.. Ta pernah ad ksempatan yg awk na buat masa keadaan sy truk. Semangat yg awk bg sy, buat sy kuat..

Sy pernah ckp sy nak tggal kan awk, sy pernah marah awk, sy pernah sruh awk lupakan sy, kejamnya sy masa tu, ta fkir perasaan awk kan. Kejamnya saya. Maafkan saya awk. Mlm tu sy pun da ta igt brapa puluh kali awk c0l n mcj sy.. 
"Saya ta b0leh seksa awk camnie, saya mesti jawab c0l awk n0 matter what,"
last2 sy jawab ph0ne call awk n kita setel cara baik, in fact sy pun ta nak hilang awk, awk nak tau ta, knapa awk nie baik sgt, knapa snang sgt ambek hati saya?..

Kdg2 benci dgn awk, snang bt0l awk lemahkan saya. haisshh =_=* benci bt0l..
Awk trima saya seadanya, sy pun trima awk seadanya, awk trima kekurangan saya, sy trima kekurangan awk, awk buat saya heppy, sy janji akan buat awk hepy, awklah kwn baik saya, 
awk tau kan apa d0a sy untuk awk, awk tahu kan apa d0a saya untuk persahabatan kita.. InsyaALLAH, yang terbaik untuk awk terbaik jugak untuk saya, trima kasih sbb ta pernah jemu dgn perangai saya, sdia ad untuk dgr crita sy, bg semangat untuk saya , untuk diri saya dan awk, untuk kesabaran awk, 

Hay ! sy sygkan awk b0oo.. Trima kasih untuk slama persahabatan kita.. awk sgt lain dr yg lain, awk laa superman.. ^^ ngeee..