Saturday, 16 April 2011

Handf0n 0oooo handf0n~~~

Bengang bt0l urr!!!!!!!!!!!!!.. blik2 kitchen pnat2 handf0n ley punah pulak!. myesal tgalkan at uma handf0n tu..hmm.. td rase na mgamuk je, rase na berubah je.. tp da h0usmte mntk maf, na marah pun da ta jd..gggrrrr na wt cner trime jela..da ajal handf0n tu na r0sak. 
Sim still ley gne lg..hehe.. Tp! ad satu hal yg rase bt0l2 kcewa,hmm smua msj yg han bg dr dlu smua hilang, da smpan msj tu lame sgt2, gambar han lagi, pastu smua ayat yg bermakna, smua msj han yg best2 smua ta dpt dslamatkn lg..
bkn stkat tu je.. rec0rding suara han bila 0n cal ngan dia, rc0rding lagu yg dia nyanyikan bila 0n c0l ngan dia smua!..smua hbis da!..hmm, mane lg na dptkan blik smua tu??.. smua tu sgt2 penting .. sdih sgt2, cner na cri ganti smua tu?... 

Mase tg0k keadaan handf0n tu, tr0s msuk bilik, nangis!!...aaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! nangis bukan sbb keadaan f0n tu tp sbb isi dlm f0n tu!.. bermakne sgt2 tau!.. geram sgt2, kcewa sgt2..

hmm..n0 f0n smua hilang sbb sve n0 f0n dlm ph0ne,salah sy jgk kan?..haisshh..
tp smua da na jd kan?..s0 ta ley watpe lah.. tp, sgt2 sygkan smua isi2 yg ad dlm f0n tu ...=_=*
ad 2 je n0 yg sy ta kan pernah lupa n akan sentiasa terbenam lam pale h0tak nie..n0 kakak n gulehati =)

its 0ke lah, bende na jd..biakan jela...
Jap g na c0l han, rndu han 

na peluk han cam bebear nie..hehe ^;^

No comments:

Post a Comment