Monday, 18 April 2011

Exam 0oo0ooo exam~~~

Hari nie tersangat lah bushan, dah lah tade klas.. bgun pun pkul 12 lbey..hehe.. pnat 0oo smlam tid0 lewat. 
sbb ape?.. g men cs un9 ngan dak2 sewel saye..hehe sase,dhaus,adam d0nn n hanie madu syg sy tu..huu.."Bapak ur! zna men cs ooo!!" alaa stakat tembak2 then mati tu snang jelaa..haha
bile da mati kne tmbak HEADSHOOT pulak! mmg rase na campak je keyb0rd pc tu..haha..GggGgggrrrrrr GERAM!.. =)




nie lah teman2 sy men cs semalam!..arrrgghh..bengang ngn di0rg, sy n hanie asyik kne bunuh je..huhuu



Eh, smlam kan,dlm mase tgh bergumbire tu msti ad yg merana, sdih, kcewa n stress kan? skrg nie mggu exam untuk IPTA
kwn2 sy yg p0li n matrik tgh bergabung 0tak untuk jwb exam..haha.. terutama GULEHATI sy .
exam?. msti stress kan Hafal + faham = Sewel~~ haha .

Kesihatan sgt2 penting kan?  risaukan gulehati sy, dy always study smpai lwat malam. Smlam tah knape rndukan dia sgt2. Rase na ckp dgn dia seharian je. na tman dia blajar, na mkn sblah dia..smua nak dgn han, 
eh!, hehe..merepek jela zanna jas nie =p
0n c0l dgn dia skejap td, han ckp exam kimia susah sgt2. Ksian dia, msti kecewa ..
                                             
                                                                  

ape pun, always d0akan yang terbaik untuk han, terbaik untk dia, terbaik untk sy jgk =)
Untuk semua yang nak exam tu..Gud luck 0ke!..^;^



No comments:

Post a Comment