Tuesday 10 May 2011

Lelaki ta GUNA!

Benci sgt2 dgn agent rumah nie. Ta guna betul! mmg ramai student kat sini yg msuk rumah under dia tp tl0ng lah jgn kurang hajar sgt..
Dr awal lg k0 da gangu hidup ak, mcj ak, ajk kluar mlm, k0n0n2 k0 demam ta larat, tman tg0k wyg arrrgghh mcm2 alasan k0 untk ajk ak kan?.. 
k0 na ape 0rg tua!. myb dgn gurl lain kat sini en. b0leh buat camtu tp bukan saya.

Sy masih tahu hukum, HALAL n HARAM
Sy ad family, untuk jaga maruah family saya, lagi mama saya, saya ta nak mama tg0k saya dari jauh dgn perasaan yg sedih, saya perlu jaga tu.
Saya masih ad kekasih hati sy yg slalu ad dlm dri nie, sy sujud pada-Nya kerana iman dan agama bukan kerana Duit en. tu.
Maruah saya hanya untuk lelaki yg bergelar suami sy, bukan semata2 kerana nafsu.
Sy ad pendirian dan insyaALLAH saya akn kekalkan tu sampai saya mati.
Sy ta perlukan duit en. untuk ikut en walaupun 'semalam'.
Sy ta perlu kata2 manis en. tu, campak je kat l0ngkang smua kata2 en tu busuk!
Sy respect en. pd awlnya tp sekarang, kau da hancurkan smua tu.
Sy sayangkan diri saya,kluarga saya,maruah saya, jgn pernah en. fikir sy akan ign0re smua tu hanya semata2 duit en. tu.
Duit en. tu campak ja0h2. Sy ta perlukan, n0t at all..


No comments:

Post a Comment